Здрaвейте колеги, от няколко денa имaм следният проблем. Когaто зaпaля двигaтеля и веднaгa зaпочвa леко дa пуши от под сивия кaпaк нa двигaтеля. Видях, че достa е омaслено и когaто пуши ми се струвa, че мирише нa изгоряло мaсло. Товa не е ли признaк зa гaрнитурa? Инaче нито прекъсвa нито нищо....вие кaк мислите?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Гaрнитурa 156?
Collapse
X
-
Колега много причини може да са.. най-хубаво да си махнеш декоративния капак и да видиш какво е положението. Може да е гарнитура капак на клапаните която е не повече от 20-тина лв. Надявам се такъв да ти е проблема за да не я мислиш. А после кажи какво е станало. Поздрави.
-
Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщениеКолега много причини може да са.. най-хубаво да си махнеш декоративния капак и да видиш какво е положението. Може да е гарнитура капак на клапаните която е не повече от 20-тина лв. Надявам се такъв да ти е проблема за да не я мислиш. А после кажи какво е станало. Поздрави.
Comment
-
Колега, под този капак се намират бобините, кабелите и свещите. Хубаво е да го махнеш и тогава да запалиш колата и да видиш какво става. Той се държи на 4-ри болта! Провери за прокъсани изолации, спукани бобини....
Провери и за масло при свещите, симптом на заминала гарнитура на капака на клапаните! Може оттам да идва този мирис.... При мен капеше директно на изпускателните колектори!Last edited by Friday; d.m.y г., 10:03.Sport Wagon 2.0TS|LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщениеКолега, под този капак се намират бобините, кабелите и свещите. Хубаво е да го махнеш и тогава да запалиш колата и да видиш какво става. Той се държи на 4-ри болта! Провери за прокъсани изолации, спукани бобини....
Провери и за масло при свещите, симптом на заминала гарнитура на капака на клапаните! Може оттам да идва този мирис.... При мен капеше директно на изпускателните колектори!
Comment
-
Колега ако е гарнитуратана капака на клапаните не е труден ремонт дори. Няма от какво да се притесняваш ,но ако мислиш ,че не можеш да се справиш сам използвай помощ от чичо доктор. Ако мислиш ,че можеш сам мога да ти кажа само ,че при затягането на гарнитурата е хувабо да я стягаш равномерно и като я сложиш след това като запалиш двигателя да го оставиш малко да работи да достигне работна температура за да видиш какво ще е положението ,а и тъкмо ще я запече малко.А иначе колегата е прав виж си и при свещите как е.
Comment
-
Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщениеКолега ако е гарнитуратана капака на клапаните не е труден ремонт дори. Няма от какво да се притесняваш ,но ако мислиш ,че не можеш да се справиш сам използвай помощ от чичо доктор. Ако мислиш ,че можеш сам мога да ти кажа само ,че при затягането на гарнитурата е хувабо да я стягаш равномерно и като я сложиш след това като запалиш двигателя да го оставиш малко да работи да достигне работна температура за да видиш какво ще е положението ,а и тъкмо ще я запече малко.А иначе колегата е прав виж си и при свещите как е.
Comment
-
Първоначално публикувано от grenlould Покажи съобщениеМерси колегa зa съветите, до седмицa ще се я сменям и нея. Преди няколко месецa, зa първи път си мaхнaх свещите и в гнездaтa им имaше мaсло и със спринцовкa източих мaслото от гнездaтa. Сегa след няколко месецa може пaк дa ги мaхнa дa видя дaли пaк е събрaло, но ми е интересно от кaкво се получaвa товa, дaли е възможно от гaрнитурaтa?А уж Victor Reinz гаринтура взех хубава и пак...
Comment
-
Колега и аз съм на твоето мнение и на мен ми се наложи да сменя гарнитурата понеже отварях на моето жтд да сменя датчика за запалването, взех най-скъпата гарнитура и сега целия двигател е в масло!
Преди да го отворя отгоре нямаше и грам все едно няма масло в него.
Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007
Comment
Comment